3.11.2014

Pazar Kahvaltısı / Sunday Breakfast Joy



    Bir türlü fırsat bulupta başlayamadım bloğumu yazmaya. Halbuki senelerdir açık ve senelerdir yazılarla dolmayı bekliyor. Bir dönem tam başladım "hah oldu bu devam ediyor" dedim sonra baktım ki aslında içeriği bomboşmuş. Renkleri falan içimi bayıyordu. Bende tüm yazdıklarımı silerek en baştan tertemiz ve bembeyaz başlayayım istedim.
    Benim için bir yandan keyifli bir yandan da bol soğuk algınlığıyla geçen bir pazar günüydü. 
    Neyse daha en baştan lafı uzatmadan haydi bismillah deyip kurdeleyi kesiyorum :)

    It was really hard for me to start this blog since couple of years. Had been try to write things then I erased them all and started all over again. I did have some issues with the ex-colors of my blog I think. Anyway, it was a joyful and a little bit sick Sunday for me at all.
Welcome to me again with new blogsposts, I hope :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder