25.11.2014

Yeni Projelerle Başlangıçlar

    Fotoğrafları kötü kendisi idare eder bir proje oldu bu yaptığım. Yepyeni bir hayata yepyeni başlangıçlar yapmak için ufak uğraşlar diyelim biz buna.
    Evliliğimin üzerinden 5 ay, bu projeyi yapıp bitirmem üzerinden ise yaklaşık 3 ay geçmiş ve ben daha paylaşıma koyamamışım. Daha doğrusu yapım aşamasında ve sonrasında fotoğraflarını bir türlü düzgünce çekmediğim için blog için hiç yeterli göremedim kendilerini.
    Halbuki ablamda kaldığım süre boyunca tüm hobi malzemelerimi toparlayacak kadar eşlik etti bana. Şimdide yeni evimde yine aynı görev yükünü aldı omuzlarına.
    Evimin mevcut bomboş bir odası var ve benim isteğim orayı bir hobi/çalışma odasına çevirmek. Hem bir yandan blog postlarımı yazarken kullanabileceğim hem de yeni pasta/kurabiye tasarımlarımı yapabileceğim mini bir mekan istiyorum.
    Gelelim dolabımın boya aşamalarına;
    Öncelikle kulplarını söküp ince zımparayla üzerindeki kalkık vernikleri kabarmış yerleri temizlemekle başladım işe. Boya aşamasında da zımparalanmış yüzeyin beni sona daha çabuk getireceğini düşündüm ;)
Kapakları çekmeceyi söküp işi öyle görmek yerine sadece üstten boyama yaptım. Onları çıkartmaya çalışırsam elimde kalır korkusu vardı zira eskisi kadar sağlam değil dolabım ahşap yerlerinde aşınmalar var ve düzeltilebilecek gibi değiller. 
Boya olarak Polisan Elegans'ın en küçük yarım mat boyasını kullandım. 3 kat boya uyguladıktan sonra bu şekilde görünüyordu tel dolabım ;)
Tel kısımlarına da fırçayla giriştim dediğim gibi iç kısmını kahverengi olarak bıraktım. Bu şekilde daha güzel de göründüğünü düşündüm.
Son hali öncesi sonrasıyla aşağıdaki gibi. Nasıl olmuş sizce?


2 yorum:

  1. Çok güzel bir yenileme olmuş ellerine sağlık,
    bayılıyorum eskileri atmayıp değerlendirenlere..
    sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) eskiler nedense benim için de daha özel oluyorlar. kıymetliler :)

      Sil