27.11.2014

Yeni Eve Yeni Portmanto

Düğün öncesi gelecekteki evim olacak yeri, kiracılar ancak Mart 2014'te çıkınca görebildik. Haziran 2014'te olan nikahımız için sadece 3 ayımız vardı tadilat işlerini halledebilmemiz için ve bu süreçte evimizin de deli dehşet tadilata ihtiyacı vardı gerçekten. Bu portmanto da tabiri caizse yılların yükünü taşımış ve en az nerdeyse 20 yılı geride bırakmış. 
Canım ablacığımın yine güzel fikirleriyle bunu bambaşka bir şeye dönüştürmek istedik. 

İlk hali aşağıdaki gibiydi (fotoğraflar evde elektriğin açılmadığı dönemden).
Sonrasında üst kısmını kesip sadece alt kapaklı dolapları bırakalım istedik ve askılı yerleri attık.
Sonra zımparalama işlemine geçtim. İçindeki ve dışındaki boya kabarıklıklarını, vernik çatlaklarını temizledim.
Önce bir, kuruduktan sonra ise 2'şer kat mat beyaz boya kullandım. Kenarda kalacağı ve üzeri kaplanacağı için iç kısmında boya konusunda çok ince detay çalışmadım.
En son ise Evidea'dan aldığım yapışkanlı folyo ile dışının kaplamasını yaptım. Bu aşama boyamaktan daha zordu desenleri bir araya ve eş olarak getirmek epey uğraştırdı.
 
Ayakkabıları koyacak yer sıkıntısı olunca da kutuları mavi beyaz lacivert tondaki başka yapışkanlı folyolarla kapladım. Boyner'den alınan deniz temalı askılar, "Welcome" levhası, yeni kulplar, BC Home yastıklar ve Ikea'dan alınan dolapla beraber son hali de bu şekilde yer aldı evimizde. 
Yakında mutffağımın dönüşümüyle yeniden yazacağım. Bakalım bu projemi beğenecek misiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder